جلسه مشاوره تحصیلی کمیته آتیه سازان

کمیته آتیه ­سازان انجمن خیریه و خدمات اجتماعی بندرعباس جهت پیشبرد اهداف خود و برنامه­ ریزی برای ارتقاء سطح تحصیلی دانش­ آموزان روز پنجشنبه مورخ 28 مهرماه 1401، در محل سالن اجتماعات مسجد گله­ داری جلسه­ مقدماتی مشاوره تحصیلی و آزمون سراسری دانشگاه‌های دولتی را با حضور استاد مشاور جناب آقای آب آب زاده و دانش آموزان تحت پوشش پایه دهم، یازدهم و دوازدهم به همراه اولیاء آن ­ها برگزار نمود.

در ابتدا آقای حمید بیخسته رئیس کمیته به تشریح پاره­ ای از اقدامات کمیته آتیه­ سازان پرداخت و سپس در خصوص خدمات انجام شده از مددجویان نظرخواهی شد تا از نظرات و پیشنهادات آن ­ها در آینده در راستای ارتقاء خدمات انجمن خیریه استفاده شود.

سپس آقای آب آب زاده به عنوان کارشناس مشاور تحصیلی مطالبی را عنوان نمودند.

صحبت­ های آقای آب آب زاده را می توان در دو بخش خلاصه کرد؛ بخش اول سخنان ایشان جنبه انگیزشی داشت و بیشتر در مورد تغییرات و اصلاح عادت‌ها و نگرش‌های خطا بود و بخش دوم صحبت­ هایشان در رابطه با روش‌ها و تکنیک‌های مطالعه و برنامه ­ریزی مدون و کاربردی بود.

در پایان جلسه حضار محترم پرسش­ هایی مطرح کردند که آقای آب آب زاده به پرسش­ های مطروحه پاسخ دادند و تنی چند از خانواده­ های دانش ­آموزان ضمن ابراز رضایت از جلسه خواستار استمرار در برگزاری چنین جلساتی شدند.